Tři vlastnosti úspěšných

Posledních pár dní jsem zkoumal v knihách a videích tajemství úspěchu lidí a zjistil jsem 3 důležité postřehy.

 

1. Žádný úspěšný obchodník nevybudoval svoje bohatství přes noc

Mnohokrát si mylně myslíme, že bohatý a úspěšný člověk svoje postavení a bohatství nabyl přes noc. A to je omyl. Všiml jsem si, že mnozí úspěšní lidé po celém světě už na svém narozeninové dortě sfoukli většinou minimálně 35 až 40 svíček. Mnoho z nich ve svých podnikatelských příbězích vypráví o tom, jak budovali jméno své značky, firmy nebo produktu někdy i 20 let a až po těchto dvou desítkách si zaslouženě sbírají svoje ovoce.

2. Nic není náhoda

Mnoho úspěšných lidí, které jsem během dní zkoumal, psalo nebo říkalo, že byli ve správný čas na správném místě. Ale chci upozornit na jednu důležitou věc. Kdyby se do toho neodhodlali jít, tak ten správný vlak by jim zkrátka ujel. Jde o to, že když se i vy dnes například pustíte do vývoje mobilních aplikací a začnete na tom tvrdě pracovat, tak šance na úspěch je mnohem vyšší, než když budete jen číst knihy o tvorbě mobilních aplikací. Stejně tak je to i s motivací a motivačními knihami, Mnoho lidí přečte stovky motivačních knih a stejně nejsou stále úspěšnými. Jde o to nečekat na zázraky, ale udělat ty první kroky sami, zvednout náš líný zadek, vypnout facebook a brzo se úspěch určitě v nějaké podobě dostaví. Takže úspěch není náhoda, ale je to výsledek naší práce a odhodlání.

3. Úspěšní lidé dělají to, co milují

Úspěšní lidé dosahují svých úspěchů v různých oblastech. Někdo dosahuje úspěchu skrz módní oblečení, další zase peče ty nejlepší zákusky a jiný renovuje staré domy a předává je jako nové. Všechny ale spojuje jedna důležitá věc. Dělají práci, kterou milují a rozumějí ji ne jen teoreticky, ale hlavně prakticky. Těžko uspějeme v v byznyse s módou, pokud nevíme jaký je rozdíl mezi svetrem a tričkem, nebo nemůžeme vést cukrárnu, pokud nemáme tušení jak se pečou ty dobroty. A přece se to děje. A přece se lidé mnohokrát vrhají do oblastí, kterým vůbec nerozumí, jen proto, že zaregistrovali úspěch jiného člověka v této oblasti. Ale on zřejmě svému řemeslu rozuměl a rozumí, a proto je v něm úspěšný. Takže zkuste se zamyslet, co vás baví, čemu rozumíte a položte si otázku. Dokázal bych se této oblasti věnovat naplno i bez nároku na odměnu několik měsíců?

Ohodnoťte

      GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pokud budete chtít údaje odstranit, tak nás kontaktujte na info@fortulion.cz