Skvělé online nástroje zdarma pro efektivní práci

Jako majitel firmy nebo podnikatel na volné noze jste se ještě před několika lety museli poohlížet po cenově dostupných softwarech, které byly nezbytně nutné pro správný chod a organizaci vašeho podnikání. Specifické a technicky náročné softwary jsou zde dodnes, ale pokud se podíváme na standardní office nástroje, tak za ty už v dnešní době platit nemusíte.

Na internetu se povaluje celá plejáda doprovodných programů, které vám usnadní nejen práci, ale rozšíří přehled o daných tématech a poskytnou celkem slušný odkládací prostor, který navíc bude dostupný ze všech počítačů pod vaším heslem. Nepnikařte a na malý moment se zastavte u dalšího z našich článků. Vše jsme už dávno prohledali za vás a nyní přicházíme s tím nejzajímavějším, co se na internetu nachází zdarma a zároveň by vám mohlo usnadnit práci s nulovými náklady.

Projektový management

Trello – Jedná se o šikovnou webovou aplikaci pro plánování práce a řízení projektů ať už vlastních nebo někoho jiného. Jde o cloudovou aplikaci bežící na serverech Trella. Nemusíte tedy do počítače nic instalovat. Stačí si pouze vytvořit účet a ihned dostanete přístup do plánovače. Nástroj Trello je vhodný pro skupinové podnikání v týmu. Administrace je rozdělena do několika sloupečků. Každý z členů tak přesně ví, jaké zakázky jsou k dispozici a na kterých se již pracuje. Jakmile zakázku nebo úkol vezmete, přesunete daný štítek do příslušného sloupce. Navíc můžete lidi přiřazovat k jednotlivým úkolům, k dispozici je i kalendář a rychlé zprávy, které se dají na tabuli připíchnout.

Ukládání souborů

Google Drive – Společnost Google vytvořila pro všechny zájemce skvělé úložiště Google Drive, kde získáte celých 15 GB volného prostoru, a to zcela zdarma. Můžete si do tohoto prostoru ukládat veškeré své dokumenty, videa, obrázky, prezentace. Tyto soubory jsou následně k dispozici z jakéhokoliv počítače pod vaším účtem. Velkou výhodou je i propojení s gmailem, kalendářem a dalšími službami. Prostor si můžete rozdělit do několika složek a určité typy složek sdílet s určitými lidmi.

Dropbox – jedná se o populární nástroj pro ukládání jakýchkoliv souborů. Méně nároční uživatelé nebo společnosti se s 2 GB určitě spokojí, pokud budete chtít prostor navýšit, budete si muset upgradovat účet.

Evernote – slouží k ukládání jakéhokoliv obsahu na internetu, na který narazíte. Později se k němu můžete jednoduše vrátit. Tento nástroj využijí lidé, kteří hledají informace o rozsáhlých tématech a chtějí si jednotlivé zdroje rychle zaznamenat a později s nimi pracovat.

Tvorba dokumentů

Google Docs – tento nástroj od společnosti Google plně nahrazuje světově proslulý Microsoft Office. Jeho hlavní výhodou je to, že je naprosto zdarma a poskytuje téměř totožné služby. Pokud pracujete s texty nebo vytváříte velké množství korespondence, jde o ideální nástroj. Veškeré texty a práce se vám automaticky ukládá do vámi zvolených složek. Text můžete ihned po skončení odeslat jako mail a dokonce nechybí ani automatická oprava textu. Další nesmírnou výhodou je i možnost stáhnutí textu do svého PC v libovolném formátu.

Plánování schůzek

YouCanBook.Me – máte velký počet schůzek, obchodních jednání a do toho ještě neodkladné rodinné záležitosti? Jednoduše využívejte plánovacího nástroje, který si navíc rozumí s Google Calendarem.

Správa e-mailových kampaní

MailChimp – tento nástroj je zcela zdarma a spíše ho využijí ti, kteří s e-mailovými kampaněmi začínají. K dispozici dostanete 2 000 kontaktů zdarma.

 

      Fortulion.cz
      Logo