Nejčastější chyby podnikatelů na sociální síti Facebook

Bez internetu do podnikání nelez, opravdu bez zkušeností na tomto silném virtuálním hřišti se vaše výsledky nikdy nestanou takovými, jakými by ve skutečnosti měly být. Nejsilnější sociální síť Facebook nemusíme snad dlouze představovat. Ano, mladí si zde vyměňují fotky, sdílí, píšou si krátké i delší zprávy, poskytují typy na nejrůznější akce nebo produkty. Facebook je pro majitele společnosti, podnikatele skvělým lovným rybníkem a navíc pomocníkem při budování svého jména nebo jména své značky. Pojďme se podívat na ty nejčastější chyby, které podnikatelé na Facebooku dělají.

Tak tohle není pro mě

Nejčastější chybou je ta, že sociální síť naprosto přehlížejí a nepokouší se urvat si kus klientely i na tomto písečku. Chápeme, že při prodeji chodítek pro seniory se na Facebooku příliš zázraku neuskuteční, ale pokud máte shop s oblečením, zážitky, nebo nabízíte jiné služby, jděte do toho.

Facebook stránka bez strategie

Pak zde máme podnikatele, kteří o Facebooku vědí. Založí si svou stránku a bezmyšlenkovitě sypou jeden příspěvek za druhým, po měsíci intenzita slábne a pak vymizí úplně. Nakonec Facebook zavrhnou a pohlíží na něj jako na přebytečný nástroj. Chyba je v absenci strategie. Vytyčte si jasné cíle, které od tohoto média požadujete a za tím si běžte.

Cíle k nastavení

  • Chci budovat značku
  • Chci zvýšit tržby online obchodu
  • Chci zvýšit návštěvnost kamenné provozovny
  • Chci získat kontakty na potencionální zákazníky
  • Chci nalézt nové zaměstnance

Vykašlete se na fotografie s vycházejícím sluncem a rovnou běžte za svým cílem.

Nezapomeňte se zdokonalovat

Za žádných okolností nesmíte zatvrdnout. Facebook o silném marketingovém potenciálu jednotlivců i celých firem moc dobře vědí, proto neustále své nástroje a aplikace zdokonalují. Vkládání obrázků vám opravdu nestačí. Facebook samozřejmě nabízí i aplikace v podobě metrik, které vám jasně poukáží, o co klienti mají zájem a co jde stranou.

Facebook zkrátka k podnikání patří, naučte se s ním a postavte si na něm jednu z mnoha marketingových strategií.

 

Ohodnoťte

      GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pokud budete chtít údaje odstranit, tak nás kontaktujte na info@fortulion.cz