10 věcí, které každý seriózní podnikatel musí vědět – 1. část

Začínající podnikatelé se v dnešním světě objevují prakticky neustále. Mají naději, že když půjdou po stopách slavných a úžasných podnikatelů, ke kterým vzhlížejí, určitě se jim bude dařit. Problém je ten, že zrovna začínají, a řítí se do mrhání času špatnou cestou za úspěchem. A tak pokud jste jeden z nich, nechte si poradit. Třeba vám pomůže tento seznam deseti položek.

  1. Ne vždy musíte být úplně první. Jen proto, že jste s novým produktem první, neznamená, že jste hned ten nejlepší na trhu. Je určitě pravda, že jste měli dost odvahy pustit se do neznámého, ale pokud se podíváte na společnosti jako Google a Facebook, taky si počkaly na své zlaté časy. Mark Zuckerberk přišel s Facebookem až po serverech Friendster a Myspace. A teď? Každý ví, že Facebook dominuje ve všech žebříčcích mezi sociálními sítěmi.
    Důležité je si zapamatovat, že když jste na trhu s něčím první, stále se nepřestávejte snažit svůj produkt, jeho nabídku a design zlepšovat.
  2. Být samostatně výdělečně činný je otrava. Další velkou chybou, kterou mnoho podnikatelů dělává, je to, že zůstanou samostatní ve svém projektu moc dlouho. Když potenciální podnikatel nechá své práce proto, aby byl samostatně výdělečně činný, stane se z něj osoba, která hledá „aktivní příjem“. To znamená, že pokud chce získat stálý příjem, musí pracovat denně přibližně 5-9 hodin nebo i více.
    Klíčem k úspěchu je ale vytvořit si určitý „pasivní příjem“, a proto by se z podnikatele „na volné noze“ měl co nejrychleji stát majitel podniku se zaměstnanci a dále pak investor.
  3. Neexistují žádné hacky ani zkratky. Všichni podnikatelé vědí, že úspěch spočívá v neustálém sledování svých cílů a snů, a to stojí, co to stojí. Pokud budete stále hledat nějaké zkratky, váš úspěch bude pouze dočasný. Místo toho se snažte zaměřit na osobní růst a na to, abyste každý den byli lepší a lepší.
    Bez ohledu na to, co se na vás život snaží naložit, mějte dostatek sil a zkušeností poprat se s každou zkouškou a výzvou, které přijdou so cesty.
  4. Ani pod tlakem nesmíte povolit uzdy. Ať už máte obrovské množství dovedností, úžasné nápady nebo třeba vysoký limit kapitálu, pokud nezvládáte tlak, podnikatelská sféra pro vás nebude procházka růžovou zahradou. Když už musíte čelit tlaku, musíte jej použít jako pohon pro výrobu své energie a motivace k vítězství.
    Úspěšní podnikatelé rádi řeší problémy a úspěšní lidé milují výzvy, protože takoví lidé vědí, že je to promění v rychlejší, silnější, větší a lepší pro běh na dlouhou trať.
  5. Ve vyprávění příběhů je síla. Rozdíl mezi vysoce postaveným podnikatelem a podřadným podnikatelem tkví většinou v tom, jak rozvinutou má schopnost předat své záměry veřejnosti. Zákazníci si kupují produkt na základě emocí po vyslechnutí nabídky, podle toho, jak moc jsou reklamou přesvědčeni ke koupi produktu. Nezapomeňte, že v závěru je prodej jen proces emocí. A tak zlepšete svůj příběh, naplňte jej chytlavostí a popisnými slovy, které umožní zahájit přesvědčivou vizi či chuť k jídlu každému, kdo slyší vaši reklamu.
      Fortulion.cz
      Logo