Instagram – na tuto sociální síť se dvěma stovkami milionů aktivních uživatelů je každý den publikováno více než 60 milionů fotek a příspěvků. Zkusme se nad těmito čísly trochu zamyslet. Teď, když jsme tato čísla nechali působit, myslím si, že se shodneme na tom, že naučit se jak používat Instagram k reklamě podniku či produktu je velmi, velmi moudrý nápad. Potenciál, který tento web nabízí, je více než obrovský a dalšího popisu není zapotřebí. Používat Instagram není žádná věda, a tak jestli ještě účet nemáte, založte si jej a začněte sdílet vaši firmu s mnohem větším okruhem lidí. Podívejte se na několik důvodů, proč je Instagram skvělý pro vaše podnikání.
Obrázek je více, než tisíc slov. A také nabízí podhled do zákulisí.
Rčení s tisíci slovy není žádné klišé. Máte produkt, který můžete ukázat vizuální formou? Nebo služby, které mohou skvělé fotky zdůraznit po emocionální stránce, řekněme pro dramatické účely? Pokud můžete přetransformovat to, co děláte, do obrázku, otvíráte si tím široké dveře příležitostí. Lidé mají zájem o zajímavé obrázky a fotky. Jestli můžete znázornit produkt v reklamní fotce, která zároveň jako reklamní nepůsobí, z takového způsobu se může stát nejlepší reklamní kampaň vůbec. Buďte kreativní!
Další věc – zákulisí. Pokud ve fotkách dáte zákazníkovi nahlédnout do zákulisí vašeho produktu či služby, vytvoří to v něm větší důvěru a potřebnou familiárnost, která dostane zákazníka až ke koupi produktu. Je to jeden z nejlepších způsobů, jak vám mohou sociální média pomoci změnit plán hry. Je v lidské přirozenosti vědět co se děje „za oponou“. Využijte toho.
Instagram vám dovoluje vytvořit vaší firmě osobnost a důvěryhodnost.
Instagram vám pomůže vybudovat vaší společnosti výraznou a tu vítěznou osobnost. Protože existují „Liky“ a „Komentáře“, v kombinaci s dalšími sociálními sítěmi můžete zjistit, jak jsou vaše produkty a reklamy vnímány zákazníky a potenciálními klienty. Snažíte se vyjádřit bezstarostnost, serióznost nebo jiné pocity? Ty správné fotky sdílené na Instagramu mohou vyjádřit hodně. Nepodceňujte ale potencionální hodnotu tohoto faktu.
Pomáhá vám zanechat vaše jméno v konverzaci.
Naučte se používat Instagram k tomu, aby lidé stále mluvili o vaší společnosti. Prokázaný nápad, který funguje stále a navěky? Instagramové soutěže. Instagram je skvělá platforma, na které můžete pořádat soutěže za účelem reklamy vaší společnosti. Možnosti jsou limitované pouze vaší vlastní představivostí. Populární formulací takové soutěže je například: „Nejlepší fotka sdílená s názvem naší společnosti v popisu vyhrává produkt zdarma.“ Soutěže jsou skvělý způsob jak přimět lidi, aby mluvili o vaší značce a o tom, co děláte.
Součástí tohoto odstavce také mohou být speciální akce firmy. Máte v plánu se zúčastnit nějaké předváděcí akce? Sdílejte to na Instagramu! Strhne to podporu a zájem o zúčastnění této akce. Před, během i po akci také sdílejte různé zábavné a super fotky z cesty. Skoro všichni mají rádi tento druh zájmu ze strany společnosti. Lidé také nemají rádi pocit, že jim něco uniká, a tak možná budou mít po zhlédnutí fotek zájem zúčastnit se další akce, kterou budete sdílet.
Instagram opravdu nabízí mnoho možností, jak proniknout k lidem, ke kterým v normálním světě nemáte na dosah ruky. Jen do toho!