Desatero Reida Hoffmana zakladatele Linkedin

Umíte mi říci název sociální sítě, kde se sdružují náboroví pracovníci, lovci talentů, majitelé firem a také ti co si hledají svůj job snů? Ne. Je to sociální síť LinkedIn. Něco jako posílání peněz mezi virtuálními účty a přitom to není banka. O jakou stránku se jedná? Pokud jste si tipla PapPayl, tak je vaše odpověď správná. Za oběmi  velice úspěšnými projekty stoji člověk, který vám dnes prozradí své desatero pravidel, kterými se po celý svůj život řídí. Reid Hoffman je opravdu inspirujícím člověkem a podnikatelům. Zde je 10 hlavních pravidel.

1. Buďte průbojní a narušte status quo.

Pokud je váš nápad dobrý, musí ovlivnit a změnit vnímání mas, nejen pár jednotlivců. Musí jednoduše změnit chování celého odvětví.

2. Miřte vysoko.

Malý byznys vás bude stát pravděpodobně stejně hodně času a námahy, jako rozjet velký. Proč pak limitovat své možnosti?

3. Rozšiřujte síť lidí, které znáte.

Velké věci nestojí jen na jednom člověku, vždy je to synergie schopností všech zainteresovaných. Proto se seznamujte s novými a zajímavými lidmi. Čím větší síť máte, tím více možností se před vámi otevírá.

4. Mějte záložní plán.

Ať plánujete jakkoli, věci se vždy mohou zvrtnout. Takový je život. Proto je třeba mít i plán B.

5. Buďte vytrvalí, ale flexibilní.

Musíte mít vizi a být vytrvalí, ikdyž to nejde. Umění je v poznání, kdy máte trvat na svém a kdy svou vizi upravit dle požadavků zákazníků.

reidhoffman2

6. Vyhledávejte upřímnost.

Pokud se opravdu chcete zlepšovat, pak zapomeňte na ty, kteří vám říkají, jaký je váš produkt skvělý a za rohem ho pomluví. Je to dobré na ego, ale dopředu vás to neposune. Vy potřebujete zpětnou vazbu od konstruktivních kritiků.

7. Svůj byznys představte v raném stádiu.

Proč? Neboť to přitáhne pozornost veřejnosti a ta vám už sama řekne, co je třeba změnit, aby váš projekt fungoval. Nečekejte, až váš projekt nebo produkt bude perfektně vyladěný, protože se vám může stát, že nezačnete nikdy.

8. Buďte všude.

Můžete mít nevím jak vynikající produkt, ale když o něm nikdo neví, díru do světa neuděláte.

9. Kultura je klíčová.

Když sestavujete tým, je sice hezké najmout někoho s působivým seznamem zkušeností, ale pokud se neumí přizpůsobit volatilitě startupové scény, je vám nanic. Akorát vás bude zdržovat.

10. Nebojte se porušovat tato pravidla.

Pravidla podnikání nejsou fyzikální zákony, mění se podle toho, jak se mění svět. Proto pokud máte pocit, že některé z pravidel již nefunguje a máte lepší nápad, narušte status quo. V přírodě se tento proces nazývá evoluce.

Ohodnoťte

      GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pokud budete chtít údaje odstranit, tak nás kontaktujte na info@fortulion.cz